BubuZen Shop

ÁSzF

Általános Szerződési Feltételek

Szolgáltató adatai: 176/66/14

A szolgáltató neve: BubuZen Shop

A szolgáltató székhelye: Budaörs

A szolgáltató elérhetősége, az igénybe vevőkkel való kapcsolattartásra szolgáló, rendszeresen használt elektronikus levelezési címe: shop@bubuzen.hu

A szerződés nyelve: magyar

A tárhely-szolgáltató adatai: MediaCenter Hungary Kft.

Alapvető rendelkezések

1.1. A jelen Szabályzatban nem szabályozott kérdésekre, valamint jelen Szabályzat értelmezésére a magyar jog az irányadó, különös tekintettel a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény („Ptk.”) és az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény vonatkozó rendelkezéseire. A vonatkozó jogszabályok kötelező rendelkezései a felekre külön kikötés nélkül is irányadók.

1.2. Hatály, az ÁSZF módosítása.

1.3. A webshop, mint szerzői jogi mű szerzői jogi védelem alatt áll.

1.4. Rendelkezésre állás. A nap 24 órájában fogadunk e-mail üzeneteket.

Adatkezelési szabályok

1.5. Adatvédelmi tájékoztató elérhetőségére: 

Megvásárolható termékek, szolgáltatások köre

1.6. A termékek csak online vásárolhatók meg. A termékek tartalmazzák-e az Áfát. A termékek ára nem tartalmazza a szállítási díjat.

1.7. A webshopban a szolgáltató részletesen feltünteti a termék nevét, leírását, a

termékekről fotót jelenítet meg. A termékek adatlapján megjelenített méretek minimálisan eltérhetnek a 100%-ban pontos mérettől.

1.8. Amennyiben akciós ár kerül bevezetésre, Szolgáltató teljes körűen tájékoztatja a felhasználókat az akció időtartamáról.

Rendelés menete

1.9. A rendelés menete: a kiválasztottat kosárba helyezni, a űrlapokat pontosan kitölteni, összeget elutalni, csomagot átvenni.

1.10. Adatbeviteli hibák kijavítására vonatkozó lehetőségek (pl. plusz termék, termék törlése, ár ellenőrzése stb.)

1.11. Fizetni utalással lehet, a szállítás MPL postacsomagként történik.

1.12. A szolgáltató webáruház köteles az igénybe vevő megrendelésének megérkezését az igénybe vevő felé elektronikus úton haladéktalanul visszaigazolni. Amennyiben e visszaigazolás az igénybe vevő megrendelésének elküldésétől számított, a szolgáltatás jellegétől függő elvárható határidőn belül, de legkésőbb 48 órán belül az igénybe vevőhöz nem érkezik meg, az igénybe vevő mentesül az ajánlati kötöttség vagy szerződéses kötelezettség alól. megrendelés és annak visszaigazolása akkor tekintendő a szolgáltatóhoz, illetve az igénybe vevőhöz megérkezettnek, amikor az számára hozzáférhetővé válik. A fenti szabályoktól eltérhetnek a felek, ha ebben megállapodtak.

A megrendelések feldolgozása és teljesítés

1.13. A megrendelések feldolgozása egy napon belül megtörténik.

1.14. Általános teljesítési határidő, a visszaigazolástól számított 5 munkanapon belül.

Ha Szolgáltató és felhasználó a teljesítés időpontjában nem állapodtak meg, szolgáltató felhasználó felszólításában meghatározott időpontban vagy időn belül, felszólítás hiányában legkésőbb a megrendelésnek szolgáltatóhoz való megérkezésétől számított harminc napon belül köteles a szerződés szerinti teljesítésre.

1.15. Ha Szolgáltató a szerződésben vállalt kötelezettségét azért nem teljesíti, mert a szerződésben meghatározott termék nem áll rendelkezésére, köteles erről Felhasználót haladéktalanul tájékoztatni, valamint felhasználó által fizetett összeget haladéktalanul, de legkésőbb harminc napon belül visszatéríteni. E kötelezettség teljesítése a szolgáltatót nem mentesíti szerződésszegése egyéb következményei alól.

Elállás joga

1.16. A fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II.26.) Korm. rendelet szabályozása értelmében Felhasználó a megrendelt termék kézhez vételétől számított 14 napon belül indoklás nélkül elállhat a szerződéstől, visszaküldheti a megrendelt terméket.

1.17. Az elállási jog gyakorlásának menete: e-mail küldés a szolgáltatónak (shop@bubuzen.hu) az elállási szándékról, bontatlan csomag visszaküldése, a csomag megérkezése után 14 napon belül a webáruház visszautalja az árat. Csak bontatlan csomagot tudunk visszavenni!

Garancia, jótállás

1.18. Termékeinkre 3 hónap garanciát vállalunk. Meghibásodás esetén kérjük, levélben jelezze a problémát, illetve elérhetőségeink valamelyikén is tájékoztatást nyújtunk. Lásd még: 151/2003. Korm. rendelet. A PTK-féle jótállás, kellékszavatosság, termékszavatosság szabályai.

Panaszkezelés

1.19. A webshop köteles a fogyasztót tájékoztatni a székhelyéről, a panaszügyintézés helyéről – ha az nem egyezik meg a forgalmazás, illetve értékesítés helyével – és az adott tevékenység, kereskedelmi forma vagy módszer sajátosságaihoz igazodó módjáról, valamint a panaszok közlése érdekében a vállalkozás vagy a vállalkozás ügyfélszolgálatának levelezési címéről és – ha a panaszokat ilyen módon is fogadja – elektronikus levelezési címéről, illetve internetes címéről, telefonszámáról.

Vegyes rendelkezések

1.20. Szolgáltató és Felhasználó vitás ügyeiket békés úton próbálják rendezni.

Felhasználó és a Szolgáltató a jelen Szabályzat hatálya alá tartozó, megegyezéssel 30 (harminc) naptári nap alatt nem rendezhető esetleges jogvitákra nézve kikötik a Bíróság/Törvényszék illetékességét. internetes jogászt, szakembert.